CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 28, 2013

smthing bout mE..

sebelum memelapkn mate rse nk updte entry yg terakhir skli mgkin tuk buln ni..aku xtw la ape hal la rmai sgt ckp aku ni smbg la..sush nk senyum la...bg aku ske ati aku...nk snyum ke..nk smbg ke..dri aku... eyhh! xde la.. aku ni sgt2 la penyegan ngn org yg baru aku knal..kdang2 ambik mase jgk aku nk beramah mesra...tp klo org dh kenal perhhh mmg payah la nk tgk aku ttup mulut....xcaye try tye kwan2 rapat aku...aku ni gile... cme kadang2 aku rse ade mslah skit nk beramah mesra gn kawan2 SM terutama gurl...mgkin ade sbb...knape...tp bia la...dan aku baru sedar yg aku ni sgt2 la garang... wow! klo kt tmpat keje sape bt silap mmg kene la kn... dgn bos2 aku, aku direct je... bg aku terus terang 2 lebih baik.. actually aku ikt baka mak aku kot... jenis panas...even klo org lambt bt keje pon mmg kne maki la kn.... "SM slalu tegor jgn garang sgt nti org xske...skng ni mcm2 org blh bt.." ok 2 je la tuk mlm ni... bye..

p/s: xkenal maka xcnta...

0 comments: