CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 28, 2013

at swimming pOoL



Lame rsenyerr x update... byk cte rse nyerr nk diluah kn...tp mgkin len kli kot..ptg td g bwk ank2 buah aku g swimmng pool...lame kot rsenyerr xbwk dorg g mndi...tp disbb kn ats desakan ank2 buah aku yg bekobr2 nk ikut uncle die g mndi so aku bwk kn je la...aku xmndi pon..just jd pnjaga yg setia...si aqil dh mula mndi kolam 9m..arief pon sme...tp aqil mcm tkt2 lg... aqil blh ckp "malu la busu nk mndi kolam kecil 2" kolam 2 ade la dlm 4.5m... aku layan kn je la...aqil..aqil... ok! kt sni aku bkn nk cte psl ank buah aku... cme aku tertarik ngn sorg ibu mude yg ade kt kolam 2 jgk.. anak die 3 org sorg laki2 2 org pompuan.. anak2 die ni mmg pndai berenang la kn..tp yg aku tertarik cre die asuh anak die.. mmg superb la kn... ape yg die ckp sume anak2 die dgr..bek yg kechik mahu pun besar...klo die ckp A ank die ikt je...tnpa bntahan... tp nmpk muke die garang la... 2 je... bye

p/s: bgus ajar ank2 kecil berenang nti dh tua2 bengka mcm aku baru terhengeh2 nk blaja...mmg fail la kn... hahahhaha

0 comments: