CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 19, 2012

part II baby orange!!!

assalammualaikum..

hahh..ni part II mmg la part II kn bce title pon dh tw..hahaha..psl jse orange yg akn aku ingt smpai ble2..
selame orange tgl gn aku,orange dh mnginap di lorong 6b no umah 341 kot..lpe dh..hahaha..umah ni byk knangan kot..ahh sudah cte psl umah plak..hahaha..ok! berbalik pde orange..sejak ade orange pergerakan aku dh bebas..nape bebas??! bebas sbb xde la aku tercongok kt umah sorg2..ble housemate aku kuar,,aku pon blh kua jgk..hahaha...pegi stdy ok! jgn pkir bkn2..hahaha.(tipu je). haaa jse orange yg sgt2 aku hargai ialah ble aku LAPAR aku xpyh ssh2 tgu housemate aku bli kn.. aku rse housemate aku naek mnyampah ble dorg nk kua aku tergedik2..dialog aku: "uit,,nk g mane??makan eyh??nk kirim blh??hahaha..cm gitu la dialog aku..hahaaha..thanks my housemte yg slalu layan kn aje kerenah si kchik ni! dk umah aku pgil aku kchik lg cute..sumpah! tipu..hahaha....tyme stdy dlu ntah ape nafsu aku ni..asyikk nk makn je..lpas mkn nasi mkan BURGER lak..nafsu kn..caya x?? klo aku lapar bkn aku mask tp aku nangis..ni serius aku xtipu..so sblm perut aku berbunyi lebey kurang cmni ngrokkk..ngrokk..baek aku isi dlu..kang xpsl2 air mata berderai..hahaha..

selain tu jgk..jse orange ialah bab stdy..msti tertye2 kn knpe??sbb biasa la bdk engnring report bkn main byk lg..so ble mase lg nk bt klo bkn mlm kn? klo dlu tyme sem5 dh bagi siap2..sbb ape bg siap2??sbb ahli2 group aku sume xde trnsprt..ksian kn??kitowg sume cmmunicate mlalui hp je..nk tye smthing ke ape2 ke sume gn hp..discussion melalui hp..sgt bgus sbb 2 sem5 aku berjaye skit!hahaaha..sem6 hmpeh! kcewa mmg kecewa tp xpe stiap berlaku ade hikmah nyer..so aku REDHA..pdhal serius aku kecewa sgt2 smpai aku ambik kptsan xnk smbg dgree dlm mse terdekat gn pointer yg sgt down! slah aku..tp nasi dh jd bubur nk bg keras blek mmg dh xblh kn?hahaha..ok! xnk cte psl kecewa2..cntinue lg k..

ok dh cte psl MAKAN,, STDY, dn yg last skli ialah kerana orange aku bertemu gn mr.lobelobe..hahaha..
pertemuan kitowg mcm drama tb skit...hahaha..tipu je..suatu ptg cehh.. ayat bhasa malaysia la plak! aku cte detail skit k sem6 kn ade FINAL projek so aku slalu lpak kt umah clasmte aku 2..knon2 nk bncang psl Final projek la..pdhal byk bork je..xpon lpak umah die sbb makan lunch je smntara tgu klas ptg..hahaha..
ni aku ingt2 lpe tp klo tetipu sori la ea..hahaha..nk dijadikn cte aku prking la orange blakng keta clasmte aku..pas2 aku terlihat ade 2 org mamt..sorg tgah duduk sorg lg tgah gunting rmbut yg dduk 2..aku xpasan sgt sbb aku xske sgt pndang org..sbb aku kn pemalu..so aku ttup je pintu trus msuk umah clsmate aku..cte ptg bwk ke mlm..hahaha..ni 1 hal plak dlm group aku ni sorg 1 ade keta..so pergerakkn 2 betambh2 pntas la kn..kebetulan mber aku ni dh parking blakng keta owner umah so aku pon mcm sengal2 ubi.."abis aku nk parking mne??" mber aku ckp "alah,, parking je depan 2 umah dorg.." aku: blh ke?? mber aku:dorg xmarh pye.. so aku tebal kn muke parking kt depan pagor umah mr.lobelobe..dh parking depan umah org kn so aku pon mntak la izin "tumpang parking ea" dorg: blh je.. cm2 la kot dorg jwb..hahaha..xingt la.tp lebih kurang la..hahaha..lpas je bt asgnmnt/report sume tyme nk blek bkk je pntu kt cermin depn tertulis FOR SALE..aku dgn blurrr dn berbisik dlm ati dorg marh kot parking dpn pagor dorg..pas2 tyme nk bkk pintu ade 1 ketas terbang tertera nme n no hp.. ingt lg ketas colour ijau..hahaha..ttbe sorg mamt muncul n say smthing *@$$&$%@..aku gn gelabah jwb "hah,,dh dpt dh..ok2.." ok cmpai situ je k..mls dh nk menaip dan biar la jd rhsia pertemuan kami..hahahahaha..

*thnkz sgt2 pde ornge mcm la ornge leyh jwb u r welcm..hahaha..
*thnkz pde abg,ijam,bob,mak,ayah,n kakk ipa aku.. kerna mereka la ornge bersme aku smpai skng..

bye..!

0 comments: