CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 18, 2012

bby orange part I...

mlm ni nak cite psl baby ornge aku! npe bby??npe orange??bby sbb comey..ornge sbb color la.fullstop..
hahahahaha..ornge tlah byk berjase dlm idup aku..cehhwahh mcm idup dh lme je kn..hahaha..bckgroud ornge skit..orange ni masih hak milik abg sulung aku..sbb ape??sbb aku xabis bayorr lg..khakhakaha..start aku keje tetap ni bru la aku bayorr..insyallah lg 2 taun akn jd hak mutlak aku..xsbar rsenyerr..sbb duet titk peluh aku sndri tp lmbt lg la..hahaha..mpi je dlu..hihihi..ok! ade org ckp "eee rugi la bli je la keta baru, xpyh nk repair pape sume complete". mak aku pon trut agree."kak, bli la keta besar skit" tp aku rse mak aku lpe kot yg anak pompuan die ni kechikk/kemotot mne la smpai nk bawk keta besar2..hahahaa..mak ohh mak..hahaha..so! disbb kn mgunakn akal yg rasional aku ambik kptsan  go on je gne orange ni...bln2 2rat cm2..kne bayorr dlm 2 taun je..ble xde dwet blh skip2 bayorr..kn adek beradek akn la abg aku nk berkira sgt..hahaha..sumpah! tipu..wlpon xde dwet aku kne bayorr jgk dh mulai skng sbb aku dh bt abg sulung aku murka.. sbb ape murka? bia la RAHSIA..hahaha..arghh sdey la plak ble ingt balek..tp idup harus diterus kn.yg mpu aku bt hnya la MINTAK MAAP..ok stop! cte sdey2 plak apsl..

orange bersme gn aku sjak aku sem6 mean taun 2011..bru lg kn? cmne aku leyhh dpt orange..cehhwahh mcm jmpe tepi jalan je..nk dijadikn aku ni menutut di slah sbuah ipt di malaysia..cehhwahh poyo la plak..hahaha..mse sem5 aku kne menapak dri umah sewa ke klas..bpe jaoh nk terangkn 2 xtw la sbb aku kompom la FAIL cte bab2 jarak ni..hahaha..lg2 dlm umah sewa 2 aku sorng je kos len/klas xsma..so kekadng 2 kne menapk sorg2 je..2 yg aku xtahan..sdey! haa 1day knon2 housemate aku ni nk wt suprse bt cekodok dorg nyorok blakng tirai ble dgr aku balek..tp ble aku bkk je slidng door dorg yg terperanjat sbb ape??sbb aku yg nangis..hahahaha..ari2 kot aku nangis...sbb xtahan la..balek ptg menapak sorg2..tp sme1 yg pnah singgah dlm idup aku die bg smngat..katanye"nk menutut ilmu kne la berkorban skit" yes! aku dgr ckp die..so abg2 , mak ,ayah aku tlh USHA betapa kejauhan tuk aku menapak so abg sulung aku tlh berstju tuk meminjam kn orange kpda aku...msti korg pkir abg sulung aku baEKnyerr kasi pINJAM ofcz! die mmg baek..wlpon die garang tp ati die ckup murni..wahh dpt upah x aku puji die lebeyh2 ni??hahaha..

ok! smpai cni je dlu ea..tgu part II plak ea..bye!
(part II bru letak gmbo ea USB tersorok kt celah mane ntah) hahaha
assalamualaikum..

0 comments: